من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

طرز تهیه کوکو اسفناج و انواع کوکوی اسفناج خوشمزه

کوکو اسفناج,طرز تهیه کوکوی اسفناج,کوکوی اسفناج خام,طرز تهیه کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج,کوکو اسفناج و پنیر,دستور پخت کوکوی اسفناج,کوکوی اسفناج خوشمزه,دستور پخت کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج و قارچ,طرز تهیه کوکو اسفناج رولی,طرز تهیه کوکوی نعناع,خواص کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج سوران,تزیین کوکو اسفناج,انواع کوکوی اسفناج خوشمزه,کوکوی اسفناج با پنیر,کوکوی اسفناج اردبیلی

دستور پخت کوکوی اسفناج  , آموزش طرز تهیه کوکوی اسفناج لذیذ | کوکوی اسفناج ساده و خوشمزه   Spinach Coco

مواد لازم برای تهیه کوکو اسفناج

اسفناج: نیم کیلو
تخم مرغ: دو عدد
سیب زمینی: سه عدد
آرد: دو قاشق غذاخوری
پودر گردو و پودر سیر: به میزان کافی
نمک و فلفل سیاه: به میزان دلخواه
روغن: به مقدار دلخواه

طرز تهیه کوکو اسفناج

آشپزی آسان: پیشنهاد می کنیم طرز تهیه سالاد اسفناج را هم مشاهده کنید - ابتدا اسفناج ها را پاک نموده، بشویید. سپس به همراه مقدار کمی آب و نمک بگذارید تا روی حرارت، نرم و کمی پخته شوند. ( خیلی خیلی کم آب بریزید، خود اسفناج ها آب می دهند). سیب زمینی ها را هم بگذارید تا بپزند. وقتی آب اسفناج ها کاملا خشک شد روی تخته آن ها را خرد نمایید.

سیب زمینی را نیز پوست گرفته، رنده نمایید. حالا مواد کوکو را با هم مخلوط نمایید و کمی هم بزنید. در مرحله بعدی طرز تهیه کوکو اسفناج درون ماهیتابه به مقدار کافی روغن بریزید کمی که داغ شد، مایع کوکو را اضافه کنید و روی آن را صاف و یکدست نمایید. وقتی سطح زیرین کوکو، خودش را گرفت و قهوه ای شد، کوکو را برش دهید و قطعات را با دقت برگردانید تا طرف دیگر هم پخته گردد. در این کوکو می توانید از زرشک و سبزیجاتی چون جعفری، نعناع و پیازچه نیز استفاده نمایید.

پیشنهاد: کوکو عدس • حریره بادام • خوراک بلدرچین • خورش کرفس • سوسیس بندری • سالاد سزار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.